Nuffnang

Borang Pesanan


Name:




Email Address:




Phone No.




Address




List of Order




Delivery Method

Pos Laju

Pos Parcel (minima 1 kg)


Payment Via

Maybank 153104117530 (Rosmaliza Mohammad)

CIMB 7608370955 (Rosmaliza Mohammad)


Payment Will Be Made

After Receive Confirmation

In 24 Hours

I'm not a Serious Buyer


Please Reply My Order Via

Email (I'll Check Frequently)

SMS



Create a web form here

Selasa, 24 Jun 2014

SNOW ALGAE CHLOROPHYLL





Snow Algae Chlorophyll adalah fakta yang MENAKJUBKAN!

Kadang-kadang, alam semulajadi bertindak secara ketara untuk kebaikan kita.

Tahukah anda terdapat sesetengah perkara dalam kehidupan yang amat jelas ketara sehinggalah kita sendiri tidak dapat mempercayai kebenarannya! Antaranya termasuklah menghilangkan kesan wain merah dengan wain putih (Saya masih tidak dapat mempercayai keberkesanannya!), walaupun pada hakikatnya, contoh sebegini terdapat di mana-mana sahaja.

Snow Algae Chlorophyll merupakan salah satu daripadanya. Semua tahu betapa pentingnya kesihatan sel darah merah kepada kesejateraan tubuh manusia dan sekiranya kita sedang mencari sesuatu untuk memastikan sel darah merah kita adalah bersih, sihat dan banyak, adakah kita akan mencari sesuatu yang pastinya akan memberi badan kita bahan yang paling tepat untuk mencapainya? Sudah tentu!

Seterusnya, apakah bahan yang paling penting bagi tubuh kita untuk membina dan mengangkut sel darah merah? Hemoglobin, jadi, adalah logic kita patut membekalkan tubuh kita dengan hemoglobin! “Tetapi bagaimana?” Anda bertanya. “Snow Algae Chlorophyll” adalah jawapannya.

Antara khasiat dan fungsi utama SNOWPHYLL:

Fungsi hematopoietik - untuk kesihatan sel darah merah.
Menyediakan vitamin C dan garam mineral.
Mengekalkan kealkalian tubuh.
Mengekalkan aktiviti enzim
Antioksidan dan melindungi daripada radikal bebas.
Detoksifikasi untuk membersihkan darah.
Meyahkan kesan bauan.
Mengelakkan kesan anti-radang.

Faedah unik sekiranya anda membuat pilihan yang tepat iaitu “SNOW ALGAE CHLOROPHYLL”

1. Anti-Karsinogenik:
Snow Algae Chlorophyll melindungi terhadap hos karsinogen yang boleh didapati di dalam makanan yang berkulat-sarat seperti kacang dan bijirin, bahan toksin dari daging masak dan karsinogen jangkitan-udara (daripencemaran). Ia menghalang metabolism bahan kimia yang merbahaya di dalam badan kita yang dikenali sebagai pro-karsinogen yang akan merosakkan DNA kita. Kajian-kajian yang diterbitkan di dalam jurnal Carcinogenesis and Food and Chemical Toxicology secara jelasnya menunjukkan klorofil dapat menghalang karsinogenesis- dan Kajian lanjutan turut menyatakan klorofil adalah pencegah penyakit barah. Ahli kaji di Oregon State University turut membuat kesimpulan: “ Pada kadar penyakit barah yang releven kepada manusia, klorofil adalah pelindung yang amat kuat”. Kesan yang hebat dengan kombinasi Snow Algae tulen.

2. Anti-oksidan& Anti-radang:
Mengandungi kandungan tinggi Vitamin A, C dan E, Snow Algae Chlorophyll mempunyai kapasiti anti-oksidan yang kuat dan turut membantu mengurangkan radang.

3. Pengikat Logam Berat:
Snow Algae chlorophyll adalah salah satu pengikat semulajadi yang penting.Keupayaannya untuk mengikat dan membuang toksik logam berat seperti merkuri membuatnya penyembuh yang terkuat! Saya akan membuang empat tampalan merkuri pada gigi saya dan sudah pasti saya akan mengambil BANYAK klorofil sel epas prosedur tersebut

4. Mengubati Nafas Berbau:
Ini merupakan bonus dan amat berkesan! Snow Algae Chlorophyll mempunyai dwi-tindakan Mengubati nafas berbau. Pertama sebagai pewangi, ia dapat membuang bau busuk mulut dan kerongkong, tetapi yang kedua (yang lebih penting), ia mempromosi kesihatan sistem penghadaman yang merupakan sebab utama nafas berbau.

5. Penyembuhan Luka &Antiseptik:
Walaupun Snow Algae chlorophyll sebenarnya tidak mempunyai sifat antiseptic secara tersendiri, namun secara ajaibnya, ia MEMPUNYAI keupayaan untuk membantu tisu badan untuk membunuh kuman. Dengan menguatkan tisu, ia meningkatkan daya tahan sel terhadap penyakit dan pada masa yang sama, mencegah pertumbuhan bakteria! Kajian turut mencadangkan klorofil dapat membantu dalam penyembuhan luka dan pencegahan jangkitan semula. .

6. Penghantaran Magnesium Secara Pantas:
Snow Algae chlorophyll kaya dengan magnesium, iaitusejenis mineral yang beralkali tinggi dan justeru pengambilan makanan yang kaya dengan klorofil akan memberikesan alkali tinggi kepada badan. Magnesium adalah sangat penting kerana ia dapat membantu menghantar oksigen yang amat diperlukan kepada sel-sel dan tisu-tisu, pembentukan tulang, saraf dan fungsi otot- TAMBAHAN PULA-magnesium adalah kritikal untuk system kardiovaskular ,sistem penghadaman, system saraf, otot, ginjal, hati dan kelenjar-perembes hormone serta otak di mana semua organ-organ ini bergantung kepada magnesium untuk fungsi metabolik.

7. Mengandungi vitamin K, C, asid folik, besi, kalsium, protein:
Semua ini adalah penting untuk pembinaan dan pembaikan sel darah merah serta merangsangkan system imunasi badan.



8 Hasrat dengan SNOW ALGAE CHLOROPHYLL???
Siapa Yang Perlu Menggunakan Produk SNOWPHYLL.

1. Mereka yang berhasrat untuk membuang toksin melalui kumuhan najis:
Snow Algae Chlorophyll menyembuhkan keadaan kronik secara dalaman dan luaran dan Menghentikan pertumbuhan dan perkembangan toksik bakteria.

2. Mereka yang berhasrat untuk mengurangkan sisa racun perosak dan toksin:
Snow Algae Chlorophyll secara berkesan mengurangkan bahan toksin dari racun perosak dan bahan kimia di dalam badan. Ia memerangkap dan membentuk kompleks dengan bahan mutagen. Ini dapat merendahkan risiko di mana bahan mutagen ini melekat pada gen dan menyebabkan kerosakan.

3. Mereka yang berhasrat untuk menyeimbangkan tahap asid-alkali di dalam badan
Dengan menyeimbangkan tahap asid-alkali di dalam badan, ia dapat mengekalkan kesihatan badan. Snow Algae chlorophyll membekalkan sumber nutrient kesihatan yang amat baik oleh kerana komposisi Snow Algae chlorophyll mengandungi kalsium; yang amat berguna kepada mereka yang menghidapi penyakit arthritis, penyakit tulang dan dysplasia pinggul.

4. Mereka yang berhasrat untuk mendapatkan sumber nutrien yang terbaik:
Kandungannya yang tinggi dengan RNA dan DNA didapati dapat melindungi dari kesan radiasi UV.

5. Mereka yang berhasrat untuk menambah darah
Snow Algae Chlorophyll membantu pembentukan sel darah merah untuk memastikan bekalan oksigen dan nutrien yang mencukupi bagi pembaharuan sel. Ia membantu menyejukkan atau memanaskan badan serta menyesuaikan badan terhadap perubahan persekitaran.

6. Mereka yang berhasrat untuk merangsangkan sistem imunasi.
Mempercepatkan aktiviti-aktivititi sel dan pertumbuhan semula sel-sel secara normal untuk membantu penyembuhan di dalam badan pada kadar yang lebihcepat.

7. Mereka yang berhasrat untuk meningkatkan pembekalan oksigen pada darah
Snow Algae Chlorophyll dapat membantu mengekalkan peredaran darah keseluruh badan secara optima dan mengawal tekanan darah pada tahap yang sihat.

8. Mereka yang berhasrat untuk mengurangkan kedutan kulit dan penuaan
Hasilnya kulit licin, lebih jelas dan kelihatan lebih muda.

CARA PENGAMBILAN
Ambil 1 sachet waktu pagi dan 1 sachet waktu malam sejam sebelum tidur. Perlu dibancuh dengan air suam atau sejuk.
SNOWPHYLL merupakan ramuan aktif yang direka dan dihasilkan untuk produk kesihatan dan kosmetik terkini. Tujuannya adalah supaya tubuh dapat melakukan aktiviti terutama penyah toksik, meningkatkan tenaga serta anti-penuaan.

SNOW ALGAE CHLOROPHYLL 14 sachet
1 PACK RM250 

PROMOSI 
1 PACK RM220 (SM) RM230 (SS)
PERCUMA PENGHANTARAN


Nak Order?
Email ummi_aisy82@yahoo.com/
SMS "SNOW SLLIM" ke  017-9795214