Nuffnang

Borang Pesanan


Name:




Email Address:




Phone No.




Address




List of Order




Delivery Method

Pos Laju

Pos Parcel (minima 1 kg)


Payment Via

Maybank 153104117530 (Rosmaliza Mohammad)

CIMB 7608370955 (Rosmaliza Mohammad)


Payment Will Be Made

After Receive Confirmation

In 24 Hours

I'm not a Serious Buyer


Please Reply My Order Via

Email (I'll Check Frequently)

SMS



Create a web form here

Jumaat, 19 Jun 2015

VEINPLUS A-BASYIR

HERBA MALAYS VEINPLUS AL-BASYIR

Veinplus Al-Basyir adalah produk kami yang telah dirumus menggunakan 100% Herba Tradisional yang sangat sukar dijumpai pada zaman ini, ia telah dirumus lebih 14 tahun yang lalu menggunakan Kepakaran Turun Temurun tanpa Bahan Kimia/Steroid/Dadah, kerana ia telah diuji makmal & sangat selamat digunakan. In Shaa Allah.

RAMUAN YANG DIGUNAKAN BESERTA KHASIAT
Herbamalays Veinplus adalah produk yang dirumus dengan 100% herba tradisional!
Disini kami ingin kongsikan bersama anda beberapa ramuan yang digunakan dalam Herbamalays Veinplus Al-Basyir; antaranya selayar hitam, gajah beranak, bunga pakma, akar sarsi, dan kunyit.

Selayar Hitam
Selayar hitam dapat mengubati arthritis



Gajah Beranak 
Untuk bengkak-bengkak dan sesuai untuk selepas bersalin.


Bunga Pakma 
Selain untuk kanser atau barah, bunga pakma membantu memudahkan proses melahirkan anak. Bunga pakma mampu mengecutkan dan menyepitkan peranakan serta dapat mengurangkan buasir. Berita baik untuk para pengguna, khasiat bunga pakma juga adalah untuk awet muda supaya anda tampak muda sentiasa!



Akar Sarsi
Uniknya tentang pokok sarsi ini, akarnya berbau sarsi. Akar sarsi ini jika direbus mampu mengeluarkan enzim yang bagus untuk memberi kekuatan pada badan. Akar sarsi juga bagus untuk ketahanan badan dan melancarkan perjalanan darah.



Kunyit 
Rahsia penawar daripada kunyit ini ialah daripada warna kuningnya yang dikenali sebagai curcumin. Menurut pengkaji herba dari Universiti Oxford, United Kingdom, Professor Gerard Bodeker berkata kunyit adalah salah satu herba penyakit terbaik di dunia dan telah lama digunakan secara meluas terutamanya di beberapa negara di Asia.

Kehebatan kunyit sebagai penawar untuk masalah kesihatan seperti kanser, masalah bengkak pada tangan kaki, penyakit jantung, meningkatkan kecerdasan otak, menstabilkan paras gula, mengurangkan masalah kemurungan dan sebagainya.

Menurut Dr. Randy J. Horwitz, seorang doktor perubatan dari Pusat Integrasi Perubatan Arizona, Amerika Syarikat mendapati penggunaan kunyit untuk pra-rawatan dapat mengurangkan simptom sakit sendi seperti artritis reumatoid.

Satu kajian lain pula mendapati curcumin dapat menyekat molekul NF-kB iaitu sejenis molekul yang menyebabkan keradangan dari bergerak ke dalam sel-sel nukleus sel untuk mengaktifkan keradangan sel.


RAMUAN/KANDUNGAN :
Kunyit Kasturi 75.0mg 
 Selayar Hitam 40.0mg 
 Akar Gajah Beranak 35.0mg 
 Ubi Mati Ujong Hidup 32.0mg 
 Akar Sarsi 28.0mg 
 Akar Urat Besar 25.0mg 
 Bunga Pakma 15.0mg 


KHASIAT VEINPLUS AL- BASYIR :

Menghilangkan Sakit Pinggang, Sakit Bahu, Sakit Lutut dan Sengal Otot

 Membuang segala jenis Angin Sesat 

 Menguatkan Badan Tenaga 

 Melegakan Penyakit Kebas Kaki dan Tangan 

 Terbukti menyelesaikan Masalah Urat/Saraf/Sendi (GOUT)





FAQ Veinplus Al-Basyir
1) Adakah Vienplus Al-Basyir mempunyai Lesen Kementerian Kesihatan?
Untuk makluman Vienplus Al-Basyir tidak mempunyai Lesen KKM di atas nama Vienplus Al-Basyir, ia hanya mempunyai Lesen KKM pada Kilang Pengeluar yang mengeluarkan produk ini. Pihak kami hanya menjenamakan sahaja untuk tujuan pengedaran & pemasaran dengan menggunakan nama Vienplus Al-Basyir, ini penting kerana sepanjang pengedaran produk ini, kami melihat sambutan yang amat menggalakkan daripada pengguna, jika kami mendedahkan nama Kilang Pengeluar, tidak mustahil sesiapapun boleh untuk terus ke Kilang Pengeluar.

Disebabkan itu, mereka yang telah menghantar Vienplus Al-Basyir untuk diujikaji oleh Makmal mendapat keputusan yang sama, iaitu tiada Bahan Merbahaya! mahupun Steroid! di dalam Vienplus Al-Basyir & ianya 100% Akar Kayu Kampung! (Untuk makluman, hampir 20 pelanggan kami yang ragu telah menghantar produk kami ini untuk diujikaji ke Makmal).

2) Siapakah yang patut mencuba Vienplus Al-Basyir?
 Mereka yang mengalami Masalah Urat/Saraf, Bengkak-bengkak, Urat Berselirat, Angin Sesat, Kebas Kaki & Tangan, Masalah Sendi, Gout, Strok dan segalanya berkaitan Masalah Urat/Saraf.

3) Adakah boleh bagi mereka yang mempunyai Masalah Urat/Saraf tetapi mempunyai Darah Tinggi mencuba Vienplus Al-Basyir?
 Ya, boleh makan untuk menyelesaikan Masalah Urat/Saraf, tetapi hanya 1 biji digalakkan untuk mereka yang mempunyai Darah Tinggi, ini kerana Darah Tinggi tak suka kepada benda yang panas, Vienplus Al-Basyir adalah 100% Akar Kayu Kampung dan ianya agak panas. Walaubagaimanapun, meminum air masak dalam kuantiti yang banyak adalah sangat digalakkan.

4) Adakah mereka yang mempunyai Masalah berkaitan Urat/Saraf tetapi mempunyai Penyakit Jantung dibolehkan mencuba Vienplus Al-Basyir?
 Boleh dengan kaedah pemakanan yang berlainan, iaitu dengan membuka kapsul Vienplus Al-Basyir dan mencampurkan ke dalam air untuk diminum (agak pahit).

5) Adakah dibolehkan Ibu Menyusu memakan Vienplus Al-Basyir?
 Ibu yang bersalin akan menjalani proses urutan selepas bersalin bagi membetulkan keadaan Urat, Vienplus Al-Basyir boleh dimakan oleh Ibu Bersalin bagi membetulkan keadaan urat yang sekaligus akan menyebabkan Ibu lebih bertenaga dan tidak merasa lenguh dan sakit seluruh badan yang juga secara tak langsung akan terhasil proses penyusuan bayi yang berkualiti. Walaubagaimanapun, disebabkan Vienplus Al-Basyir dirumus daripada Akar Kayu Kampung dan ianya agak panas, ia dibimbangi akan memberi kesan kepada Bayi yang disusui, oleh sebab itu kami menggalakkan jika Ibu yang ingin memakan Vienplus Al-Basyir supaya menjarakkan waktu pemakanan produk ini dengan waktu penyusuan kepada Bayi ataupun jika bimbang, Ibu boleh membuat keputusan untuk tidak memakan Vienplus Al-Basyir, bergantung kepada kemahuan dan keperluan mana yang lebih penting untuk diri Ibu & Bayinya.

6) Adakah boleh dimakan oleh Kanak-kanak & Ibu Hamil?
 Tidak, kami tidak galakkan untuk diberi kepada kanak-kanak & Ibu hamil

7) Adakah ianya mempunyai "Side Effect"?
 Tidak, Vienplus Al-Basyir tidak mempunyai "Side Effect" kerana ia adalah 100% Akar Kayu Kampung.

8) Bolehkah melakukan Urutan semasa pengambilan Vienplus Al-Basyir?
 Proses mengurut adalah dilakukan bagi membetulkan keadaan urat untuk kembali kepada kedudukan asal, cuma urutan pada tersebut, sangat jarang berlaku kepada urat yang berada jauh terkedalam dan di kawasan yang berlipat, dan keadaan lebih teruk apabila urutan langsung tidak boleh dilakukan kerana kedudukan urat yang salah @ terlari daripada keadaan asal tersebut menyebabkan berlakunya bengkak. Ianya berlainan dengan fungsi Vienplus Al-Basyir yang berfungsi dan bergerak merawat ke seluruh kawasan badan walaupun urat tersebut berlipat-lipat dan jika bengkak, bengkak tersebut akan surut. In Shaa Allah...

Nota : Segala persoalan dan keterangan di atas adalah melalui pengalaman dan perkongsian pengguna kami sendiri kepada kami, ia tidaklah merujuk kepada kandungan herba di dalam Vienplus Al-Basyir untuk merawat segala masalah di atas kerana ia adalah Rawatan Alternatif melalui Persediaan Herba Tradisional dan jika masalah berlarutan, pengguna hendaklah mendapatkan rawatan susulan daripada Hospital.


UJIAN MAKMAL
Alhamdulillah Veinplus Al-Basyir telah pun menjalani ujian makmal untuk "Steroid Screening" melalui sebuah Makmal iaitu Acumen Scientific Sdn Bhd. Veinplus Al-Basyir TIDAK mengandungi "Steroid",


PANTANG LARANG
Buah-buahan panas

Faktor Pengurangan Khasiat Kandungan Pil Urat Al-Basyir.

Untuk pengetahuan, Pil Urat Al-Basyir adalah dirumus 100% daripada Akar Kayu Kampung....Namun, pengambilan seperti Gula, Santan, Air Tebu yang berlebihan boleh mengurangkan khasiat Pil Urat Al-Basyir apabila pengguna memakannya....

Saya menasihatkan supaya pengambilan Gula, Santan & Air Tebu boleh dikurangkan oleh pengguna semasa pengambilan atau pemakanan Pil Urat Al-Basyir bagi menggalakkan penyerapan Akar Kayu Kampung ke dalam badan adalah pada tahap "PURE" 100%....

Saya tidak menggalakkan untuk pengguna makan pada waktu pagi, kerana sesetengah mereka yang memakan pada waktu pagi mengalami sedikit mengantuk yang sebenarnya adalah tindak balas dari Pil Urat Al-Basyir untuk mengstabilkan tahap kepekatan darah dalam badan dan ianya amat bagus.... Jadi, saya syorkan untuk dimakan pada waktu malam sahaja sebelum tidur dengan pengambilan air masak yang berlebihan...Kalau ada Izin Allah, PASTI!!! sembuh...In Shaa Allah...Amin...

ATURAN MAKAN
1-2 biji sehari malam sahaja
Banyakkan minum air suam & selawat

AMARAN
Ibu hamil & kanak-kanak tidak disyorkan

TESTIMONI











HARGA 20 BIJI
1 botol RM45 (SM ) RM49 (SS)
TERMASUK KOS POSLAJU


Isnin, 15 Jun 2015

VEINPLUS AL-BASYIR

HERBA MALAYS VEINPLUS AL-BASYIR  RAHSIA TURUN TEMURUN


Veinplus Al-Basyir adalah produk kami yang telah dirumus menggunakan 100% Herba Tradisional yang sangat sukar dijumpai pada zaman ini, ia telah dirumus lebih 14 tahun yang lalu menggunakan Kepakaran Turun Temurun tanpa Bahan Kimia/Steroid/Dadah, kerana ia telah diuji makmal & sangat selamat digunakan. In Shaa Allah.


RAMUAN YANG DIGUNAKAN BESERTA KHASIAT
Herbamalays Veinplus adalah produk yang dirumus dengan 100% herba tradisional!
Disini kami ingin kongsikan bersama anda beberapa ramuan yang digunakan dalam Herbamalays Veinplus Al-Basyir; antaranya selayar hitam, gajah beranak, bunga pakma, akar sarsi, dan kunyit.

Selayar Hitam
➮ Selayar hitam dapat mengubati arthritis



Gajah Beranak 
➮ Untuk bengkak-bengkak dan sesuai untuk selepas bersalin.


Bunga Pakma 
➮ Selain untuk kanser atau barah, bunga pakma membantu memudahkan proses melahirkan anak. Bunga pakma mampu mengecutkan dan menyepitkan peranakan serta dapat mengurangkan buasir. Berita baik untuk para pengguna, khasiat bunga pakma juga adalah untuk awet muda supaya anda tampak muda sentiasa!



Akar Sarsi
➮ Uniknya tentang pokok sarsi ini, akarnya berbau sarsi. Akar sarsi ini jika direbus mampu mengeluarkan enzim yang bagus untuk memberi kekuatan pada badan. Akar sarsi juga bagus untuk ketahanan badan dan melancarkan perjalanan darah.



Kunyit 
 Rahsia penawar daripada kunyit ini ialah daripada warna kuningnya yang dikenali sebagai curcumin. Menurut pengkaji herba dari Universiti Oxford, United Kingdom, Professor Gerard Bodeker berkata kunyit adalah salah satu herba penyakit terbaik di dunia dan telah lama digunakan secara meluas terutamanya di beberapa negara di Asia.

Kehebatan kunyit sebagai penawar untuk masalah kesihatan seperti kanser, masalah bengkak pada tangan kaki, penyakit jantung, meningkatkan kecerdasan otak, menstabilkan paras gula, mengurangkan masalah kemurungan dan sebagainya.

Menurut Dr. Randy J. Horwitz, seorang doktor perubatan dari Pusat Integrasi Perubatan Arizona, Amerika Syarikat mendapati penggunaan kunyit untuk pra-rawatan dapat mengurangkan simptom sakit sendi seperti artritis reumatoid.

Satu kajian lain pula mendapati curcumin dapat menyekat molekul NF-kB iaitu sejenis molekul yang menyebabkan keradangan dari bergerak ke dalam sel-sel nukleus sel untuk mengaktifkan keradangan sel.



RAMUAN/KANDUNGAN :
♡ Kunyit Kasturi 75.0mg 
♡ Selayar Hitam 40.0mg 
♡ Akar Gajah Beranak 35.0mg 
♡ Ubi Mati Ujong Hidup 32.0mg 
♡ Akar Sarsi 28.0mg 
♡ Akar Urat Besar 25.0mg 
♡ Bunga Pakma 15.0mg 


KHASIAT VEINPLUS AL- BASYIR :
 Menghilangkan Sakit Pinggang, Sakit Bahu, Sakit Lutut dan Sengal Otot
 Membuang segala jenis Angin Sesat 
 Menguatkan Badan Tenaga 
 Melegakan Penyakit Kebas Kaki dan Tangan 
 Terbukti menyelesaikan Masalah Urat/Saraf/Sendi (GOUT) 


FAQ Veinplus Al-Basyir 

1) Adakah Vienplus Al-Basyir mempunyai Lesen Kementerian Kesihatan? 
 Untuk makluman Vienplus Al-Basyir tidak mempunyai Lesen KKM di atas nama Vienplus Al-Basyir, ia hanya mempunyai Lesen KKM pada Kilang Pengeluar yang mengeluarkan produk ini. Pihak kami hanya menjenamakan sahaja untuk tujuan pengedaran & pemasaran dengan menggunakan nama Vienplus Al-Basyir, ini penting kerana sepanjang pengedaran produk ini, kami melihat sambutan yang amat menggalakkan daripada pengguna, jika kami mendedahkan nama Kilang Pengeluar, tidak mustahil sesiapapun boleh untuk terus ke Kilang Pengeluar. 

Disebabkan itu, mereka yang telah menghantar Vienplus Al-Basyir untuk diujikaji oleh Makmal mendapat keputusan yang sama, iaitu tiada Bahan Merbahaya! mahupun Steroid! di dalam Vienplus Al-Basyir & ianya 100% Akar Kayu Kampung! (Untuk makluman, hampir 20 pelanggan kami yang ragu telah menghantar produk kami ini untuk diujikaji ke Makmal). 

2) Siapakah yang patut mencuba Vienplus Al-Basyir? 
 Mereka yang mengalami Masalah Urat/Saraf, Bengkak-bengkak, Urat Berselirat, Angin Sesat, Kebas Kaki & Tangan, Masalah Sendi, Gout, Strok dan segalanya berkaitan Masalah Urat/Saraf. 

3) Adakah boleh bagi mereka yang mempunyai Masalah Urat/Saraf tetapi mempunyai Darah Tinggi mencuba Vienplus Al-Basyir? 
 Ya, boleh makan untuk menyelesaikan Masalah Urat/Saraf, tetapi hanya 1 biji digalakkan untuk mereka yang mempunyai Darah Tinggi, ini kerana Darah Tinggi tak suka kepada benda yang panas, Vienplus Al-Basyir adalah 100% Akar Kayu Kampung dan ianya agak panas. Walaubagaimanapun, meminum air masak dalam kuantiti yang banyak adalah sangat digalakkan. 

4) Adakah mereka yang mempunyai Masalah berkaitan Urat/Saraf tetapi mempunyai Penyakit Jantung dibolehkan mencuba Vienplus Al-Basyir? 
 Boleh dengan kaedah pemakanan yang berlainan, iaitu dengan membuka kapsul Vienplus Al-Basyir dan mencampurkan ke dalam air untuk diminum (agak pahit). 

5) Adakah dibolehkan Ibu Menyusu memakan Vienplus Al-Basyir? 
 Ibu yang bersalin akan menjalani proses urutan selepas bersalin bagi membetulkan keadaan Urat, Vienplus Al-Basyir boleh dimakan oleh Ibu Bersalin bagi membetulkan keadaan urat yang sekaligus akan menyebabkan Ibu lebih bertenaga dan tidak merasa lenguh dan sakit seluruh badan yang juga secara tak langsung akan terhasil proses penyusuan bayi yang berkualiti. Walaubagaimanapun, disebabkan Vienplus Al-Basyir dirumus daripada Akar Kayu Kampung dan ianya agak panas, ia dibimbangi akan memberi kesan kepada Bayi yang disusui, oleh sebab itu kami menggalakkan jika Ibu yang ingin memakan Vienplus Al-Basyir supaya menjarakkan waktu pemakanan produk ini dengan waktu penyusuan kepada Bayi ataupun jika bimbang, Ibu boleh membuat keputusan untuk tidak memakan Vienplus Al-Basyir, bergantung kepada kemahuan dan keperluan mana yang lebih penting untuk diri Ibu & Bayinya. 

6) Adakah boleh dimakan oleh Kanak-kanak & Ibu Hamil? 
 Tidak, kami tidak galakkan untuk diberi kepada kanak-kanak & Ibu hamil 

7) Adakah ianya mempunyai "Side Effect"? 
 Tidak, Vienplus Al-Basyir tidak mempunyai "Side Effect" kerana ia adalah 100% Akar Kayu Kampung. 

8) Bolehkah melakukan Urutan semasa pengambilan Vienplus Al-Basyir? 
 Proses mengurut adalah dilakukan bagi membetulkan keadaan urat untuk kembali kepada kedudukan asal, cuma urutan pada tersebut, sangat jarang berlaku kepada urat yang berada jauh terkedalam dan di kawasan yang berlipat, dan keadaan lebih teruk apabila urutan langsung tidak boleh dilakukan kerana kedudukan urat yang salah @ terlari daripada keadaan asal tersebut menyebabkan berlakunya bengkak. Ianya berlainan dengan fungsi Vienplus Al-Basyir yang berfungsi dan bergerak merawat ke seluruh kawasan badan walaupun urat tersebut berlipat-lipat dan jika bengkak, bengkak tersebut akan surut. In Shaa Allah... 

Nota : Segala persoalan dan keterangan di atas adalah melalui pengalaman dan perkongsian pengguna kami sendiri kepada kami, ia tidaklah merujuk kepada kandungan herba di dalam Vienplus Al-Basyir untuk merawat segala masalah di atas kerana ia adalah Rawatan Alternatif melalui Persediaan Herba Tradisional dan jika masalah berlarutan, pengguna hendaklah mendapatkan rawatan susulan daripada Hospital.


UJIAN MAKMAL 
Alhamdulillah Veinplus Al-Basyir telah pun menjalani ujian makmal untuk "Steroid Screening" melalui sebuah Makmal iaitu Acumen Scientific Sdn Bhd. Veinplus Al-Basyir tidak mengandungi "Steroid",


PANTANG LARANG
➮ Buah-buahan panas 

Faktor Pengurangan Khasiat Kandungan Pil Urat Al-Basyir.

Untuk pengetahuan, Pil Urat Al-Basyir adalah dirumus 100% daripada Akar Kayu Kampung....Namun, pengambilan seperti Gula, Santan, Air Tebu yang berlebihan boleh mengurangkan khasiat Pil Urat Al-Basyir apabila pengguna memakannya.... 

Saya menasihatkan supaya pengambilan Gula, Santan & Air Tebu boleh dikurangkan oleh pengguna semasa pengambilan atau pemakanan Pil Urat Al-Basyir bagi menggalakkan penyerapan Akar Kayu Kampung ke dalam badan adalah pada tahap "PURE" 100%....

Saya tidak menggalakkan untuk pengguna makan pada waktu pagi, kerana sesetengah mereka yang memakan pada waktu pagi mengalami sedikit mengantuk yang sebenarnya adalah tindak balas dari Pil Urat Al-Basyir untuk mengstabilkan tahap kepekatan darah dalam badan dan ianya amat bagus.... Jadi, saya syorkan untuk dimakan pada waktu malam sahaja sebelum tidur dengan pengambilan air masak yang berlebihan...Kalau ada Izin Allah, PASTI!!! sembuh...In Shaa Allah...Amin...

ATURAN MAKAN
➮ 1-2 biji sehari malam sahaja 
➮ Banyakkan minum air suam & selawat

AMARAN
➮ Ibu hamil & kanak-kanak tidak disyorkan

TESTIMONI 

Ramai yang telah pakai dan hampir 90% yang telah menggunakannya mempunyai feedback yang cukup baik, Abah saya adalah antara yang pakai... Sebulan yang lepas, Abah saya terjatuh di kebun kerana tersepak akar pokok, kesan daripada incident tu hampir 2 bulan lebih Abh terlantar kat rumah, Kaki Bengkak...pergi X-Ray Hospital Temerloh tapi Doktor kata xde apa2 sakit, pergi berjampi dan macam-macam ubat dan cara dah cuba...saya hampir setiap minggu ulang alik balik KL-Pahang kerana Abah tak boleh gerak, jadi kena tolong buat kerja kampung...Izin Allah, satu hari tu, jiran kasi la ubat ni pada Abah saya...Alhamdulillah sehari selepas tu, Bengkak yang makin membesar tu makin surut... seminggu lepas tu terus Izin Allah elok...Alhamdulillah...sesiapa yang ada sakit-sakit urat dan sendi, bengkak ke...cubala ubat ni...InsyaAllah...













HARGA 20 BIJI
1 botol RM45 (SM ) RM49 (SS)
TERMASUK KOS POSLAJU