Nuffnang

Borang Pesanan


Name:




Email Address:




Phone No.




Address




List of Order




Delivery Method

Pos Laju

Pos Parcel (minima 1 kg)


Payment Via

Maybank 153104117530 (Rosmaliza Mohammad)

CIMB 7608370955 (Rosmaliza Mohammad)


Payment Will Be Made

After Receive Confirmation

In 24 Hours

I'm not a Serious Buyer


Please Reply My Order Via

Email (I'll Check Frequently)

SMS



Create a web form here

Isnin, 5 Januari 2015

IBU PUTIH JANNA LAWWA

IBU PUTIH JANNA LAWWA PUTIH GEBU 10 X GANDA

Tak cukup putih gebu lagi?
Mahu putih melepak dalam hanya seminggu?
Wow! Pati ibu putih Janna Lawwa boleh merealisasikan harapan anda!
Dengan kandungan pati hebat untuk 10 kali ganda kuasa pencerahan!!
Lagi utama, ia satu2 nya krim yang mendapat pengiktirafan KKM berbanding jenama ibu putih lain di pasaran, dengan pengeluaran di kilang bertaraf GMP!


Pati Ibu Putih 30g, stiker berwarna merah jambu dan tercatat perkataan JANNA LAWWA, berbau harum,dikeluarkan oleh KILANG KOSMETIK BERTARAF GMP serta mempunyai pasukan penyelidik bagi menghasilkan produk yang berkualiti tinggi..


KANDUNGAN PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA
Bunga Melati
Bunga  Melor
Sandalwood
Suwandakkottan
Neem (Daun Semambu)
Venivel
Ibu Kunyit Putih
Welmee (Licorice)
Alpa Arbutin
Trannexamic Acid
Collagen
Gluthatione
Kojid Acid
Vitamin A,B,C, E & MULTIVITAMIN



































CARA MENGGUNAKAN PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA

Pati Ibu Putih JANNA LAWWA boleh digunakan bersama kosmetik yang lain seperti dicampur dengan krim malam atau krim kecantikan yang lain pada wajah.dan juga boleh dicampurkan dengan losyen atau serum dan apa jenis krim pada badan.
 
Pati Ibu Putih digunakan  digunaka secara single atau direct ke atas kulit wajah dengan cara penggunaan yang berbeza iaitu

Untuk Wajah
Sekali sehari selepas cuci muka sebelum tidur malam, dengan sapuan secara nipis dan urut dalam gerakan membulat menaik sehingga diserap.
Selepas 2 minggu atau bila kulit yang putih/mulus diingini diperolehi, anda boleh memakai pati ibu putih Janna Lawwa ini selang seli hari sahaja.

Untuk Badan
Sehari sekali selepas mandi dan boleh juga dua kali sehari untuk kesan berganda serta tanpa had mengikut keperluan individu.

Untuk Parut
Sapukan secara dua lapis Pati ibu Putih, boleh dijadikan serum dengan disapukan secara nipis pada kawasan atau bahagian gelap seperti celahan peha, ketiak, siku puting payu dara dan anggota badan lain yang bermasalah untuk mengembalikan kehalusan dan kecerahan semulajadi. Menjadikan warna yang gelap kepada warna cerah dan kemerahan yang sihat.
Juga mampu melegakan dan merawat rekahan pada badan seperti rekahan pada buah dada, rekahan pada parut selepas bersalin dan rekahan pada badan akibat obesiti sangat berkesan dijadikan sebagai serum untuk menegangkan payu dara dan menjadikangebu dan kulit halus.

Sesuai untuk wanita dan lelaki


KESAN PENGGUNAAN
Kesan yang ketara walaupun hanya sekali pemakaian
Kesan yang segera, kekal, selamat tanpa kesan sampingan dan boleh dibawa solat.
Kesan ketara yang segera dan kekal memutih gebukan kulit 'pinkish white' pemutihan yang tanpa kesan sampingan, semulajadi malahan bekerja
Melindungi
Melicinkan
Merawat
Membaikpulih
Melegakan
Mengimbangi pH kulit
Melembutkan
ANTI-OKSIDAN, lantas mencetuskan kulit JELITA

KELEBIHAN PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA : 
Anti keradangan kulit,
Memperbaharui sel,
Mengecutkan jerawat, parut jerawat, menghalang tumbuhnya jerawat,
Menghilangkan kesan jeragat, freckles, age spot, kedut, kulit yang kendur
Membentuk paras wajah V shape
Memudakan kulit, fungus
Menghilangkan kesan hitam di semua celahan badan serta mengatasi semua masalah kulit sambil patinya bekerja sebagai pemutihan kulit.

PATI IBU PUITH JANNA LAWWA sangat istimewa dan tidak melekit sama sekali walaupun mengandungi SPF yang tinggi iaitu SPF88++ serta diperkaya bahan botani semulajadi untuk memberikan kesempurnaan wajah dan kulit badan

PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA JUGA BERFUNGSI :
Menaturalkan kulit yang nipis, sunburn, seperti kulit gelap akibat terdedah kepada cahaya matahari yang lama dan sambil merawat kulit yang rosak.
Membantu mengawal pelepasan lebihan minyak kulit untuk mengurangkan ketidakselesaan, kemerahan dan iritasi pada kulit wajah dan badan.
Memberi rasa kulit yang mesra dan selamat.

MAKA SEMUA KHASIAT DARI PATI IAITU IBU SEGALA PATI INI BOLEH DIDAPATI HANYA DALAM SATU BOTOL DAN SATU APLIKASI SAHAJA. TANPA PENGELUPASAN.


 Kilang Proses Pati ibu Putih Janna Lawwa

PATI IBUPUTIH JANNALAWWA sangat berbeza dari yang lain!

Ramai pelanggan yg bertanya PERBEZAAN antara PATI IBUPUTIH JANNALAWWA dengan yang lain. Secara UMUMnya perbezaan adalah spt :

1. KANDUNGAN.
PATI IBUPUTIH JANNA LAWWA sgt berbeza dari yg lain iaitu kerana KANDUNGANnya adalah IBU PATI dari Bunga Melati, Bunga Melor, Sandalwood, Suwandakottan, Neem (Daun Semambu), Venivel, Ibu Kunyit Putih, Welmee(Licorice), Alpha Arbutin, Tranexamic Acid, Kojic Acid, Gluthathione, Collagen,Vitamin A,C,E & MULTIVITAMIN.
Mengikut kajian klinikal bahan-bahan seperti ibu Kunyit Putih, Alpha Arbutin, Tranexamic Acid, Kojic Acid, Gluthathione,Vitamin A,C,E boleh mencerah dan memutihkan kulit. Nah selain itu, bagi menaikkan seri wajah agar kulit lebih tegang nampak cantik bahan tambahan lain adalah COLLAGEN! Jadi ia bukan seperti ibu putih yang lain hanyalah 'basic' sahaja tanpa ada bahan-bahan tambahan yang lain yg boleh memutihkan & mencerahkan kulit spt ibu kunyit putih, arbutin, kojic asid, glutathione serta campuran beberapa vitamin bg memberi kesan yg lebih oouuummmm!!!! Selain itu anda perlu juga tahu bahawa adunan formulanya dicipta 10X drpd ibuputih biasa bg mendptkan hasil yg lebih efektif daripada ibuputih yg lain oleh penyelidik kosmetik.

Perumpamaan : Makan nasi berlauk telur sahaja VS makan nasi beriani.

2. BERAT & HARGA.
1jar 30 gram berharga RM85 SM / RM90 SS. Anda nampak harga macam mahal tetapi jika diukur dari segi gram/RM ianya lebih murah berbanding ibuputih di pasaran. Selain itu, anda lihat juga kandungan & adunan pati ibuputih janna lawwa ini dibuat dgn pelbagai ramuan bagi memutihkan kulit iaitu : IBU PATI dari Bunga Melati, Bunga Melor, Sandalwood, Suwandakottan, Neem (Daun Semambu), Venivel, Ibu Kunyit Putih, Welmee(Licorice), Alpha Arbutin, Tranexamic Acid, Kojic Acid, Gluthathione, Collagen,Vitamin A,C,E & MULTIVITAMIN. So sudah tentu ianya bukan seperti 'basic' ibuputih tapi byk rencah di dalamnya utk memutih dan mencerahkan kulit. Selain itu, kelebihan lain yg ada pada PATI IBUPUTIH ini ialah ia mengandungi SPF yang tinggi iaitu SPF88++ serta diperkaya bahan botani semulajadi untuk memberikan kesempurnaan wajah dan kulit badan.
Kira terbaik dari ladanglah!

Perumpamaan : Pergi ke pasar A beli 3 brg dengan harga RM50 VS pergi ke pasar B beli 20 brg dengan harga RM90.

3. CARA PENGHASILAN & STATUS KILANG GMP + HALAL.
Pati Ibuputih JannaLawwa dihasilkan di KILANG KOSMETIK YG BERTARAF GMP dan formulanya dicipta bukan dengan cara 'tangkap muat' @ 'pakai bancuh' tanpa ada pengawalan & pengawasan. Produk yg dibuat tanpa mengikut piawaian boleh merbahaya kpd pengguna. Ianya diformulasikan oleh pasukan penyelidik kosmetik.Selain itu, Kilang GMP ini seringkali dipantau oleh KKM sendiri agar setiap produk yg dihasilkan mengikut prosedur & 'amalan kilang' agar ianya berkualiti, bersih serta dijamin terbaik. So, pengguna harus berhati-hati dengan produk-produk jenis 'pakai bancuh' @ dibuat di kilang cap ayam @ dihasilkan di kilang 'belakang rumah' tanpa melalui prosedur @ piawaian tertentu. Selain itu harus diingat bahawa kilang yang mengeluarkan produk Pati Ibuputih JannaLawwa ini milik Bumiputra Islam iaitu KILANG INDUSTRI KOSMETIK FADARAJ dan telah mendapat sijil HALAL drpd JAKIM sendiri (SILA RUJUK PIC DI FB UTK MELIHAT KEADAAN KILANG). So dari sini kita tahu di mana asal usul produk ini.

Perumpamaan : kita makan makanan yg dimasak oleh org yg kita kenal dia tu siapa serta menggunakan dapur apa VS kita makan makanan yg kita tak tahu siapa yg masak serta kita tak tahu dia guna dapur apa.

4. PATI IBUPUTIH JANNALAWWA telah mendapat kelulusan KKM : NOT130904110K  
(Number Kelulusan ini hanya diberi kpd PATI IBUPUTIH JANNALAWWA yg dikilangkan di Industri Kosmetik Fadaraj & satu-satunya ibuputih dalam pasaran skrg yg telah mendapat kelulusan KKM). So berhati-hati dgn produk tiruan serta produk ibuputih yg tiada kelulusan.

PASTI ANDA HANYA MEMILIKI PRODUK PATI IBUPUTIH JANNA LAWWA - Kandungan pati ibuputih 30gram, sticker berwarna merah jambu, sticker QC SEAL, tercatat perkataan JANNA LAWWA, ada Logo HALAL serta tercatat perkataan DILULUSKAN OLEH KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA. Kandungan patinya sedikit berbau harum bunga melur & semestinya ia dikeluarkan oleh KILANG KOSMETIK BERTARAF GMP serta mempunyai pasukan penyelidik bg menghasilkan produk yg berkualiti tinggi.

BERHATI-HATI DENGAN PRODUK TIRUAN & DIHASILKAN DI KILANG-KILANG BELAKANG RUMAH (KILANG CAP AYAM)


Produk Pati Ibu Putih Janna Lawwa dihasilkan dikilang kosmetik bertaraf GMP dan mendapat KELULUSAN KKM 

CIRI-CIRI IBU PUTIH JANNA LAWWA
10x lebih hebat daripada ibu putih yang lain.
Mempunyai kepekatan yang lebih daripada ibuputih lain & patinya berbau harum bunga melor
Bukan sekadar krim tetapi diperbuat daripada "pati" ibu putih.
Ramuan tambahan untuk memutihkan muka & badan adalah GLUTATHIONE, ARBUTIN, & IBU KUNYIT PUTIH.
Terdapat manik-manik biru yang mengandungi Collagen, Vitamin A,C,E & MULTIVITAMIN.
Ia boleh digunakan bersama dengan kosmetik yang lain seperti dicampur dengan krim malam atau krim kecantikan yang lain pada wajah dan juga boleh dicampurkan dengan losyen atau serum dan apa jenis krim pada badan.
Mengandungi SPF yang tinggi iaitu SPF88++ serta diperkaya bahan botani semulajadi untuk memberikan kesempurnaan wajah & kulit badan.
Ia boleh membantu bagi mengatasi masalah bekas jerawat, parut, jeragat, age spot, kedut, fungus, hiam di celahan badan, ketiak dll.
Jar berwarna pink & mempunyai sticker QC SEAL yang dikeluarkan oleh Kilang Kosmetik. bertaraf GMP (Good Manufacture Practice)
PERKARA UTAMA yang perlu juga pelangan tahu adalah ianya dibuat di KILANG KOSMETIK
Bertaraf GMP (Good Manufacture Practice)
Kandungan 30g PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA adalah dari Bunga Melati, Bunga  Melor, Sandalwood, Suwandakkottan, Neem (Daun Semambu), Venivel, Ibu Kunyit Putih, Welmee (Licorice), Alpa Arbutin, Trannexamic Acid, Collagen, Gluthatione, Kojid Acid, Vitamin A,B,C, E & MULTIVITAMIN



Berita baik untuk para ibu, Pati Ibu Putih by Janna Lawwa selamat dan boleh digunakan utk bayi & kanak-kanak. Ianya boleh digunakan untuk bagi :

1. Hilangkan parut & gatal akibat gigitan nyamuk;
2. Parut-parut akibat luka, parut kudis & campak;
3. Ruam-ruam pd kulit bayi & kanak-kanak

(PERHATIAN : Elakkan dari kulit yang terlalu elergik, kesan luka yg masih baru, berair atau bernanah. Boleh digunakan selepas luka sudah sembuh)


TESTIMONI



















 









 NEW PACKAGING 
Harga 35G
1 pcs RM85 (SM) RM90 (SS) 
Free Postage

PROMOSI 
1 pcs RM75(SM) RM80 (SS)
PERCUMA PENGHANTARAN



Nak Order?
Email ummi_aisy82@yahoo.com/
SMS / WHATSUPP "JANNA LAWWA" ke  017-9795214