Nuffnang

Borang Pesanan


Name:




Email Address:




Phone No.




Address




List of Order




Delivery Method

Pos Laju

Pos Parcel (minima 1 kg)


Payment Via

Maybank 153104117530 (Rosmaliza Mohammad)

CIMB 7608370955 (Rosmaliza Mohammad)


Payment Will Be Made

After Receive Confirmation

In 24 Hours

I'm not a Serious Buyer


Please Reply My Order Via

Email (I'll Check Frequently)

SMS



Create a web form here

Isnin, 24 Februari 2014

✿ SECRET BUST UP PUERARIA MIRIFICA

SECRET BUST UP UTK PAYUDARA MELETOPS, PUNGGUNG MENAWAN, KULIT MULUS..ALL IN 1 SACHET !!

Produk SECRET BUST UP kotak berwarna ungu dikeluarkan oleh syarikat Zofea Beauty. Tiada kotak lain selain kotak ini. Pihak syarikat juga telah upgrade packaging kotak SECRET BUST UP seperti di atas.


































Payudara Kecil?? nak besar
✔ Payudara Leper?? nak montok
✔ Payudara Jatuh?? nak anjal
✔ Payudara Tak Menawan?? nak mantap

KINI ANDA BOLEH MILIKINYA..JOM CUBA SECRET BUST UP 
PASTI BERKESAN!!

Secret Bust Up Pueraria Mirifica ialah produk minuman pembesaran payudara yang kecil dan menegangkan payudara yang kendur. 100% premium pueraria mirifica yang paling berkesan untuk masalah payudara yang tidak menarik.ia paling berkesan 10 kali ganda berbanding produk lain kerana kandungan pueraria mirifica yang tinggi iaitu 8000mg (extra 22,000mg). Kandungan 1000mg pueraria mirifica dalam setiap sachet adalah paling tinggi berbanding produk lain, pastinya kesannya juga berganda lebih cepat , efektif dan hebat!



Tujuh Bahan Utama dalam Secret Bust Up Pueraria Mirifica:

Pueraria mirifica gred terbaik (8,000mg, extra 22,000mg)
Ekstrak Maquiberry
6000mg Hydrolyzed Peptide Tilapia Collagen per sachet
Hyaluronic Asid
Vitamin C
Glutathione
Campuran madu lebah, ekstrak apricot, dan ekstrak tomato 

UBI PUERARIA MIRIFICA

Apa itu Pueraria Mirifica?

Pueraria Mirifica, berkesan dalam meningkatkan dan membaikpulih kadar hormon dalam badan. Ia juga meningkatkan estrogen dalam badan yang mana estrogen akan mengaktifkan kolagen dalam kulit.

Pueraria mirifica akan bertindak dari dalam untuk menyerlahkan kecantikan dan kesihatan secara menyeluruh. Dari hujung rambut hingga ke hujung kaki.

Spesies dan asal usul Pueraria Mirifica

Semua sekali, terdapat sebanyak 13 spesies keluarga Pueraria. Walaubagaimanapun hanya satu spesies Pueraria sahaja yang bermanfaat untuk manusia dan ia hanya tumbuh di utara Thailand iaitu Pueraria Mirifica. Pueraria Mirifica turut dikenali dengan nama Kwao Krua atau Butea Superba. Pueraria yang tumbuh di negara-negara lain seperti Malaysia dan Indonesia, tidak mampu melakukan apa yang dilakukan olah Pueraria Mirifica.

Seorang doktor dari barat pernah datang ke Thailand semata-mata untuk mengkaji tumbuhan yang mengagumkan ini. Beliau membuat kajian terhadap Pueraria Mirifica dan mendapat keputusan yang sungguh memeranjatkan dan mengagumkan. Penduduk di kawasan di mana pueraria mirifica tumbuh, mempunyai peratusan kanser payudara yang sangat rendah dan mempunyai jangka hayat yang panjang. Berdasarkan hasil kajiannya, beliau mendapati bahawa Pueraria Mirifica adalah 3000 kali lebih kuat berbanding Genistein dan membuatkan Black Cohosh dan juga Red Clover tak ubah seperti gula-gula. Genistein adalah bahan yang terdapat dalam kacang soya yang digunakan untuk wanita yang telah menopaus. Black Cohosh digunakan untuk terapi hormon. Red Clover pula digunakan untuk merawat imun sistem dalam badan.

Tunas pada Pueraria Mirifica mengandungi phytoestrogens seperti miroestrol, deoxymiroestrol yang mana tidak terdapat pada mana-mana tumbuhan lain. ianya adalah jauh lebih kuat berbanding soya atau isoflavone dari red clover. Sekarang ia sedang dikaji untuk digunakan sebagai 'terapi penggantian hormon'.

Fungsi Pueraria Mirifica Terhadap Tubuh Wanita:
 
Membesarkan payudara yang kecil dan leper.
Memejal dan menegangkan payudara kendur.
Mengangkat dan membentuk semula struktur payudara yang jatuh disebabkan faktor menyusukan anak dan faktor lanjut usia.
Membentuk semula lekuk tubuh terutama pada pinggul dan payudara.
Mengangkat bentuk pinggul supaya nampak terletak dan menarik.
Mmenyeimbangkan saiz payudara wanita yang mempunyai payudara yang tidak sama besar dan senget sebelah.
Mengetatkan vagina bagi wanita yang sudah lama berkahwin untuk mengembalikan keperawanan seperti anak dara.
Melancarkan darah haid wanita yang tidak teratur.
Awet muda. Pueraria mirifica terkenal sebagai agen awet muda dan melambatkan tanda-tanda penuaan.

Fungsi Marine Collagen Dalam Produk Secret Bust Up Pueraria Mirifica:

Mengangkat dan menegangkan payudara lembik dengan efektif kerana collagen bertindak bersama phytoestrogen menegangkan kulit kendur sekitar payudara.
Collagen adalah juzuk utama dalam organisasi knot (knot organization). Ia boleh menyokong bentuk badan manusia, melaksanakan bentuk badan yang sempurna seperti mengambalikan keanjalan payudara dan pinggul.
Memberi kulit yang anjal dan cantik dengan cepat kerana kandungan collagen yang tinggi iaitu 6000mg collagen persachet.
Menganjalkan kulit berkedut disebabkan pertambahan usia
Memutihkan kulit kusam kerana collagen bertindak menghasilkan kulit muda remaja

Fungsi Glutathione Dalam Produk Secret Bust Up Pueraria Mirifica:

Melambatkan munculnya tanda-tanda penuaan seperti kedut, rambut gugur, beruban, pigmentasi, kulit kusam dan lain-lain.
Mempengaruhi antioksidan lain seperti Vitamin C & Vitamin E untuk bekerja dengan lebih optimal.
Diberi jolokan sebagai MASTER ANTIOKSIDAN kerana telah diakui oleh para ahli perubatan antarabangsa bahawa belum ada antioksidan lain yang mampu menyamai kekuatannya.
Meningkatkan kecerahan warna kulit (memutihkan) seluruh badan. Ini kerana kesan pemutihan terjadi dengan sangat baik dengan pengamalan glutathione.
Melembutkan dan menghaluskan tekstur kulit (glowing).
Kulit menjadi kenyal dan anjal.
Memelihara kesihatan rambut & kuku. 

10 Manfaat Hebat Secret Bust Up Pueraria Mirifica:

1- Menjadikan payudara besar dan montok. Sangat sesuai kepada wanita yang berpayudara kecil secara semulajadi dan teringin memiliki payudara besar, berisi dan menonjol. Pastinya akan meningkatkan lagi keyakinan diri anda

2- Menjadikan payudara kendur kembali tegang dan anjal. Sangat sesuai kepada wanita yang mempunyai payudara melendut dan jatuh.

3- Menjadikan punggung bulat dan pejal. Sangat sesuai kepada wanita yang berpunggung kecil dan ingin punggung yang seksi seperti Jennifer Lopez. Pastinya bentuk badan anda lebih menarik dengan memiliki aset punggung idaman suami anda.

4- Menjadikan kulit anjal dan muda. Kesan bukan setakat pada payudara tetapi menyeluruh termasuk menghasilkan kulit yang halus mulus seperti muda remaja. Manfaat dua dalam satu yang anda perolehi hasil pengambilannya pastinya menguntungkan anda.

5- Menghasilkan kulit putih bercahaya. Tiada lagi kulit gelap dan kusam. Gabungan glutathione, collagen dan vitamin C pastinya gabungan paling hebat untuk kecantikan kulit anda.

6- Dapat mengetatkan vagina bagi wanita yang menghadapi masalah vagina longgar dan keputihan. Suami pasti tersenyum gembira sampai termimpi-mimpikan anda setiap malam.

7- Dapat mengatur kitaran haid dan melancarkan lagi darah haid bagi wanita yang menghadapi masalah kitaran haid tidak menentu.

8- Kesan pada payudara terlihat seawal 10 hari kerana kandungan phytoestrogen yang tinggi dalam Secret Bust Up mempercepatkan tindak balas hormon dalam badan.

9- Tiada kesan sampingan di kemudian hari kerana bahan-bahan yang terkandung dalam Secret Bust Up adalah bahan semulajadi daripada ekstrak tumbuh-tumbuhan dan buah-buahan.

10- Gabungan Pueraria Mirifica dan Collagen memberi kesan memejalkan dan memontokkan tanpa kendur semula walaupun selepas berhenti pengambilan. 

CARA PENGAMBILAN:

1 sachet sehari, dibancuh bersama minuman kegemaran atau air sejuk.
Untuk kesan maksimum, bancuh dalam susu tepung, elakkan teh dan kopi serta bergas
Sebaiknya diambil bermula pada hari pertama haid untuk membantu keseimbangan hormon.
Waktu terbaik ialah sebelum tidur malam (perut kosong).

Selamat Mencuba!!! 

10 SEBAB Kenapa Secret Bust Up menjadi PILIHAN TERBAIK ??

1- Kesan seawal 5 hari kerana kandungan phytoestrogen dalam Pueraria Mirifica yang tinggi iaitu 1,000mg setiap sachet, dos yang paling maksimum untuk penyerapan lebih pantas dan berkesan.

2- Gabungan collagen dan pueraria mirifica memberi kesan memejalkan dan memontokkan tanpa kendur semula walaupun selepas berhenti pengambilannya.

3- Gabungan pueraria mirifica dan vitamin C memberikan kesan 10 kali ganda lebih pantas untuk pueraria mirifica menyerap ke dalam badan dan memberi efek yang cepat.

4- Perisa Maquiberry yang sangat sedap. Boleh dicampur bersama minuman kegemaran anda.

5- Harga yang PALING MURAH !! Hanya RM136 (tiada produk pesaing menawarkan harga semurah ini) kerana setiap kotak mengandungi 30 sachet dengan berat 25 gram persachet.

6- Boleh diambil sewaktu haid dan ibu menyusu bayi.

7- Buatan bumiputera Islam, 100% HALAL, tiada bahan gelatin yg haram, 100% buatan Malaysia (jadi anda boleh menikmatinya tanp ragu2).

8- Tiada kesan sampingan kerana 100% daripada ekstrak tumbuh-tumbuhan dan buah-buahan.

9- Boleh diambil oleh wanita usia awal 20-an hingga usia 70-an.

10- Diakui keberkesanannya dengan banyak TESTIMONI PENGGUNA Malaysia.





SOALAN-SOALAN LAZIM SECRET BUST UP PUERARIA MIRIFICA

T : Pelanggan bertanya
P : Pakar Menjawab

T : Adakah produk SECRET BUST UP Pueraria Mirifica menyebabkan mana-mana kesan sampingan selepas menggunakannya?
P :  SECRET BUST UP Pueraria Mirifica adalah produk yang selamat untuk digunakan kerana kandungan 100% bahan semulajadi tanpa bahan kimia. Bahkan pengambilansecara berterusan sangat digalakkan kerana kesan manfaatnya untuk kesihatan dalam jangka panjang. Pueraria Mirifica sudah diakui &terbukti dapat mematikan sel kancer.

T : Berapakah harga sekotak SECRET BUST UP Pueraria Mirifica?
P : Sekotak ada 30 sachet untuk penggunaan sebulan berharga RM136 SEMENANJUNG RM146 SABAH SARAWAK.

T : Berapakah lamakah kesan boleh dilihat selepas consume SECRET BUST UP?
P : Kesan boleh dilihat dalam 10 hari ke 14 hari begantung kepada tubuh masing-masing. Ada yang cepat & ada yang lambat.

T : Apakah  SECRET BUST UP Pueraria Mirifica boleh diambil oleh wanita hamil?
P : Produk ini dilarang kepada wanita hamil.

T : Apakah SECRET BUST UP Pueraria Mirifica boleh diambil oleh wanita yang sedang menyusukan bayi?
P : Ya, Produk ini sesuai diambil ketika sedang menyusukan bayi malah dapat meningkatkan pengeluaran susu ibu. Payudara yang kendur dapat menjadi tegang walaupun sedang menyusukan bayi.

T : Apakah  SECRET BUST UP Pueraria Mirifica boleh diambil oleh wanita yang sedang haid?
P : Ya, produk ni sesuai diambil ketika sedang haid bahkan sangat digalakkan ambil ketika period.

T : Kenapa produk payudara yang lain dilarang ambil ketika period tapi SECRET BUST UP Pueraria Mirifica pula digalakkan ambil time period?
P : Semua produk payudara perlu diambil ketika period bukan SECRET BUST UP Pueraria Mirifica sahaja. Hal ini adalah kerana ketika period , bahan utama dalam produk payudara bertindak balas dengan hormon period dan memberi kesanyang baguspada payudara.Sekiranya tidak diambil ketika period, kesan yang lebih efektif pada payudara tidak dapat dilihat.

T : Kenapa period saya terhenti semasa consume SECRET BUST UP Pueraria Mirifica tetapi kawan saya periodnya lancar semasa consume SECRET BUST UP Pueraria Mirifica? 
P : Period saudari terhenti disebabkan hormon.estrogen dalam badan saudari menjadi tinggi apabila mengambil SECRET BUST UP Pueraria Mirifica.Hormon ini diperlukan untuk menaikkan  payudara.Disamping itu, hormon dalam badan sedang memfokuskan kepada pembesaran payudara hingga menyebabkan hormon period terhenti. Jika saudari merasa risau dengan perubahan ini, saudari perlu ambil separuh sachet sahaja sehari. Anda juga disarankan untuk buka semua sachet dan campurkan dalam bekas kedap udara. kemudian ambil 2 sudu kecil SECRET BUST UP Pueraria Mirifica sehari. Anda tidak perlu bimbang kerana priod terhenti seketika sahaja  kerana berlaku perubahan hormon. Period akan kembali seperti sediakala setelah anda menambil dua sudu kecil sehari. Berbeza dengan kawan saudari, hormon estogen dalam badannya rendah dan disarankan untuk amil 1 sachet sehari seperti biasa.

T : Adakah payudara akan kembali kepada asal selepas behenti pengambilan SECRET BUST UP Pueraria Mirifica? 
P : Tidak, payudara anda tidak akan kembali ke bentuk asal dan anda boleh berhenti pengambilannya bila-bila masa selepas berpuashati dengan hasil yang diperolehi. hal ini adalah kerana kandungan phytoestrogen & collagen dalam SECRET BUST UP Pueraria Mirifica bertindak mempertahankan kemontokan payudara anda dalam tempoh yang lama disamping anda sendiri hendaklah meneruskan pengambilan minuman susu setiap hari..

T : Payudara saya sudah besar semulajadi tetapi jatuh & kendur. Saya takut payudara saya akan bertambah besar selepas mengambil SECRET BUST UP Pueraria Mirifica.
P : Jangan takut, payudara anda tidak akan bertambah besar jika mengambil SECRET BUST UP Pueraria  Mirifica .Ini kerana SECRET BUST UP Pueraria Mirifica erfungsi untukmenegangkan & mengangkat payudara yang jatuh supaya kembali montok & tegang. Payudara saudari kekal dengan saiz asal tetapi bentuk menadi cantik & terletak semula. Fungsi untuk membesarkan hanyalah khusus untuk wanita yang berpayudara kecil. Jika sudah besar SECRET BUST UP Pueraria Mirifica tidak akan menjadikannya bertambah besar. Hal ini adalah kerana terdapat maklumat daripada pelanggan kami yang sudah mengambilnya menyatakanbahawa saiz kekal kepada asal tetapi bentuk payudara menjadi bertambah tegang, montok & mantap.

T : Apakah SECRET BUST UP Pueraria Mirifica halal?
P : Kilang kami sudah mendapat kelulusan halal JAKIM. Anda boleh mengambil nya tanpa ragu-ragu.

T : Apakah rasa SECRET BUST UP Pueraria Mirifica?
P : Perisa Blueberry yang lazat. Perisa soya sudah tidak dikeluarkan lagi.. Boleh bancuh dalam minuman kegemaran masing-masing kecuali teh & Coffee.

T : Apakah saya perlu pantang apa-apa semasa concume  SECRET BUST UP Pueraria Mirifica?
P : Ya, anda perlu pantang minuman  berkafein seperti kopi, nescafe, teh, milo, coklat & air bergas. Tujuan disuruh berpantang kafein kerana payudara akan mengecil & susut jika kafein tinggi dalam badan.

T : bagaimanakah cara yang terbaik untuk mengambil SECRET BUST UP Pueraria Mirifica?
P : Cara yang terbaik ialah dengan memulakan pengambilan pada hari pertama datang haid, diteruskan sehingga hari ke-30 (sehingga habis 30 sachet dalam masa sebulan). Anda juga wajib mengamalkan pengambilan susu setiap hari dalam tempah pengambilan SECRET BUST UP Pueraria Mirifica. 

T : Saya tak suka susu, adakah saya boleh juga mengambil SECRET BUST UP Pueraria Mirifica?
P : Boleh, anda boleh mengambil SECRET BUST UP Pueraria Mirifica walaupun tak suka minum susu. Hanya perlu bancuh dalam air sejuk sahaja.

T : Bagaimanakah cara pengambilan SECRET BUST UP Pueraria Mirifica yang betul?
P : Masukkan 1 sachet SECRET BUST UP Pueraria Mirifica dalam susu tepung 150ml. guna air sejuk semasa membancuh susu. Disarankan guna tepung jenama Fernleaf. Diambil 30 minit selepas makan malam atau sebelum tidur malam. Jika ingin mengambil di waktu pagi, disarankan ambil 30 minit sebelum sarapan pagi.  

T : Siapakah yang sesuai mengambil SECRET BUST UP Pueraria Mirifica?
P : Wanita yang sesuai mengambilnya ialah anak dara yang belum kahwin, wanita yang berkahwin, wanita yang sedang menyusukan anakusia dua bulan ke atas, wanita yang sudah dua bulan habis pantang bersalin & Wanita yang sudah menopause iaitu 50 tahun ke atas..

T : Payudara saya tak sama saiz iaitu kecil sebelah & besar sebelah. Bolehkah SECRET BUST UP Pueraria Mirifica mengatasi masalah ini?
P : Ya, Boleh Dijamin berkesan untuk menyeimbangkan saiz payudara supaya sama besar dalam dua minggu sahaja. Kerana sudah ada pengguna kami yang membuktikannya. Anda boleh lihat testimoni kami.

T : Bolehkah saya buka semua sachet  & masukkan dalam bekas kedap udara & ambil 2 sudu sehari. Adakah kesannya sama seperti ambil 1 sachet sehari?
P : Anda disarankan ambil 1 sachet sehari jika ingin kesan cepat. Pengambilan 2 sudu sehari hanyalah disyorkan untuk pengguna yang ingin maintain setelah mendapat hasil yang memuaskan. 

T : Bolehkah saya minum SECRET BUST UP Pueraria Mirifica bersama produk supplement yang lain?
P : Boleh, Anda disyorkan untuk jarak 30 minit dengan supplement lain ( produk collagen) . Dan jarak 12 jam dengan supplement untuk kurus. 

PERBEZAAN SECRET BUST UP DGN JENAMA LAIN





TESTIMONI SECRET BUST UP!!!





































































































































Jangkamasa : 10 hari

Nama : Puan Wanie, Dari Sungai Petani, Kedah
Pakej : 2 kotak Secret Bust Up Pueraria Mirifica
Jangkamasa : Dua bulan
Pengalaman Puan Wanie:
Assalamualaikum...

Saya, Pn Wanie dr Sg Petani, Kedah.Saya nak bg testimoni tentang secret bust up. Masalah saya ialah payudara saya kecil dan mulai mengendur.Keyakinan diri saya hilang dan saya risau apabila suami mula komplen.Saya telah mencuba pelbagai produk yg ada di pasaran tapi tak puas hati..sehinggalah saya terbaca di laman web tentang secret bust up..
Mulanya saya hanya ingin mencuba tanpa sebarang keyakinan.Setelah meminumnya selama 10 hari, payudara saya mulai berdenyut dan sakit bila tersentuh..Saya diberitahu oleh pihak pengedar yang ini adalah tindakbalas daripada produk tersebut.Setelah sekotak saya habiskan, bra sya mulai ketat.Payudara saya semakin tegang dan membesar.
Kini, setelah 2 bulan,saya telah menukar saiz bra saya daripada 32A ke 34C.Wow..saiz payudara sya telah membesar ke saiz yg saya idamkan.Saya dan suami amat berpuashati dgn produk ini.Tak sia-sia saya membeli ' secret bust up '..!!!!
Sekian,.testimonial sya..













































Harga 1 Kotak 30 sachet
RM136 (SM) RM146 (SS)
Free Postage & Gift 

PROMOSI YES
RM115 (SM) RM125 (SS)
PERCUMA PENGHANTARAN



Nak order?
Email ummi_aisy82@yahoo.com/
SMS "SALE SBU" ke 017-9795214