Nuffnang

Borang Pesanan


Name:




Email Address:




Phone No.




Address




List of Order




Delivery Method

Pos Laju

Pos Parcel (minima 1 kg)


Payment Via

Maybank 153104117530 (Rosmaliza Mohammad)

CIMB 7608370955 (Rosmaliza Mohammad)


Payment Will Be Made

After Receive Confirmation

In 24 Hours

I'm not a Serious Buyer


Please Reply My Order Via

Email (I'll Check Frequently)

SMS



Create a web form here

Rabu, 25 Disember 2013

✿ MYRACLES THAQIF

Produk Terbaru Myracles Beauty "MYRACLES THAQIF" - Makanan Kecergasan Minda

 MYRACLES THAQIF 
Trial pack 60 biji 
Makanan Kecerdasan Minda
 
Bahan2 Aktif MYRACLES THAQIF :-
1)Kalium Phosfat
Menguatkan daya ingatan
Menghilangkn masalah gugup
Membantu otak yg lembab
Mengatasi rasa malas
Memberi stamina yg berterusan kepada otak
Mengurangkan stress
Menambah daya kreativiti

2)Kalsium Phosfat
Bertindak sebagai mikro mineral otak/tulang
Memberi ketenangan kepada minda
Memantaskan keupayaan berfikir
Menjadi baja kepada sel2 otak

3)Magnesium Phosfat
Memelihara sel2 otak daripada gangguan radikal bebas
Memberi ketenangan kepada minda
Menguatkan system saraf otak
Membekal tenaga yang berterusan kepada neuron transmeter

Nota : Pengambilan MYRACLES THAQIF yang berterusan terbukti dapat membantu sel2 otak berhubung antara 1 sama lain dengan lebih pantas dan membuatkan otak sentiasa mempunyai tenaga yang diperlukan setiap hari. 


KEISTIMEWAAN MYRACLES THAQIF
Menambah kecerdasan minda
Menambah daya tumpuan
Menambah minat belajar
Memperkuat daya ingatan
Mengurangkan keletihan
Membantu meningkatkan daya kefahaman
Membantu membina minda yang sihat
Membantu merangsang daya kreativiti
Membantu mengawal emosi
Mengurangkan Stress (Ketegangan)
Keseimbangan mental
Membantu pertumbuhan fizikal dan mental
Membantu menguatkan sistem pertahanan badan
Membantu masalah gementar
Membantu melancarkan pertuturan
Membantu menambah keyakinan diri
Membantu masalah yang berpunca dari saraf
Membantu kanak-kanak yang sukar mendengar kata
Membantu menangani masalah Hyper
Membantu tumbesaran prima
Membantu masalah serangan sawan
Membantu perkembangan otak kanak-kanak istimewa


CARA PENGAMBILAN
4 biji sehari (2 biji pagi & 2 biji malam)
Boleh diambil seawal usia baby sehingga warga emas..tiada had umur..
Wanita mengandung juga boleh ambil
Sesuai untuk Wanita & Lelaki 


SANGAT SESUAI UNTUK
pelajar sekolah rendah / menengah / kolej / universiti
semua golongan dan peringkat usia
individu yg ada mslh kesihatan
individu yg sukar fokus dan mudah lupa
OKU yg ada mslh pembelajaran dan hyperactive atau tak suka bergaul dengan rakan sebaya

 
TESTIMONI




















Testimoni Myracles Thaqif
Nor Azmi Mohd Amin - Calon UPSR 12 tahun

Sebelum ambil Myracles Thaqif
  Mudah rasa letih akibat aktiviti persekolahan yang padat.
Mudah hilang fokus ketika belajar.
Mudah rasa mengantuk di dalam kelas.
Kurang kreatiiviti

Selepas ambil Myracles Thaqif
Sentiasa aktif & bertenga awalaupun aktiviti sekolah yang cukup padat
Boleh memberi tumpuan semasa belajar & semasa guru mengajar.
Rasa mengantuk di dalam kelas sudah hilang.
Lebih berkeyakinan menghadapi peperiksaan UPSR

Terima kasih MYRACLES THAQIF





Testimoni Myracles Thaqif
Puan Della Ferby - pasir Gudang Johor


Sebelum ambil Myracles Thaqif
Mengalami masalah di bahagian tulang belakang
Sakit Migrain
Resdung
Kebas dipergelangan tangan & kaki

Selepas ambil Myracles Thaqif
Pengambilan secara konsisten selama 1 minggu. Penyakit yang sudah lama dideritai selama bertahun-tahun semakin berkurang. Saya terus menggunakan Myracles Thaqif sehingga sekarang & tahan kesihatan sudah semakin baik.


Testimoni Myracles Thaqif
Jenuvian Bin Herman

Umur :36 tahun

Sebelum ambil Myracles Thaqif

Lebih kurang 5 tahun yang lepas, saya mengalami kemalangan jalan raya yang memberi kesan kepada kedua-dua tangan saya. Tangan saya mengalami getaran seakan mengigil. Ini menyukarkan saya untuk melakukan tugas seharian dengan sempurna.

Selepas ambil Myracles Thaqif
Setelah pengambilan MYRACLES THAQIF secara berterusan selama 2 bulan. Saya dapati getaran tangan saya sudah mula berkurangan dan saya sudah boleh melakukan tugas- tugas harian saya dengan lebih sempurna..

Terima kasih MYRACLES THAQIF


Testimoni Myracles Thaqif
Jahor Bt Awang Alid
Umur : 55 tahun

Saya merupakan seorang peniaga yang sentiasa sibuk. Saya mula mengamalkan MYRACLES THAQIF sejak 3 bulan yang lepas dan sejak itu saya sentiasa sihat bertenaga dan cergas walaupun bekerja dari 10am-10pm serta tidak mudah lesu. Saya rasa lebih berkeyakinan apabila berhadapan dengan pelanggan dan walaupun saya sudah berusia 50-an, saya masih berupaya mengekalkan kesihatan dan penampilan saya.




Trial Pack 60 biji
1 botol RM45 (SM) RM50 (SS) 

Actual Pack 80 biji
1 botol RM60 (SM) RM65 (SS)

Agen Power Pack/Family
6 botol RM260 (SM) RM275 (SS) 

JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK BERDAFTAR SEBAGAI AGENT YANG TERAWAL...!!!


Nak order?
SMS "THAQIF" ke 017-9795214